De uitbetaling vindt wekelijks plaats. De verschuldigde bedragen van een kalenderweek wordt door HomeTaste via elektronische overschrijving z.s.m. overgemaakt naar een door het restaurant opgegeven bankrekening.

Hou rekening met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen voordat het bedrag zichtbaar is op je bankrekening. De factuur is zichtbaar in het online account van HomeTaste.

  1. Laptop of tablet met internetbrowser
  2. Printer (a4 papier) of bon printer
  3. Internetverbinding

Nee, de bezorger kan de order niet zelf annuleren. Voordat een bezorger de order accepteert is hij/zij verplicht om akkoord te gaan met de opdrachtovereenkomst (tussen restaurant en bezorger) en de restaurant voorwaarden. Voert de bezorger de opdracht niet conform overeenkomst uit dan heeft het restaurant de mogelijkheid om na afloop van een kalenderweek tot 4 dagen de tijd de bezorgvergoeding van die kalenderweek te pauzeren totdat er een overeenstemming is bereikt.

Tevens worden ‘strafpunten’ toegekend in ons systeem als de opdrachtovereenkomst niet wordt nagekomen door de bezorger. Als dit meerdere keren gebeurt wordt de bezorger geblokkeerd.

De bezorger kan wel contact opnemen met het restaurant en het restaurant bepaalt per situatie of de order wel of niet wordt geannuleerd. Via HomeTaste kan de order eventueel opnieuw worden aangeboden aan beschikbare bezorgers.

Zodra het contract is getekend en wij jouw restaurant of home kitchen hebben geactiveerd kan je beginnen met verkopen.

Ja, via ons systeem kan je op elk moment externe bezorgers inschakelen. Bijvoorbeeld als jouw eigen bezorgers onverwachts uitvallen of je restaurant onvoldoende bezorgcapaciteit heeft in piekuren. Met 1 druk op de knop kan je het ook weer uitzetten!

Je zit bij ons nergens aan vast. Je kan de samenwerking dagelijks opzeggen. Zo gezegd, zo gedaan!

Nee, jouw privé adres wordt alleen eenmalig gedeeld met de bezorger tijdens het uitvoeren van de order (als je gebruik maakt van externe bezorgers). Dit is noodzakelijk voor de dienstverlening.

Wij beschermen jouw privacy door het adres niet kenbaar/openbaar te maken aan consumenten. Hiermee voorkomen we risico’s op mogelijke ongewenste incidenten aan huis (bijvoorbeeld als het eten minder goed heeft gesmaakt) en beperken we (geluid)overlast door afhaalverkeer aan huis en bij jouw buren.

In het systeem kan je aangeven of je eigen bezorgteam hebt of niet. Als je deze optie niet hebt aangevinkt dan maak je automatisch gebruik van externe bezorgers.

Klanten kunnen alleen bestellen indien er beschikbare bezorgers bij jou in de buurt zijn. Mocht dat niet het geval zijn blijft je online restaurant zichtbaar maar kunnen klanten niet bestellen.

Dit hangt af van verschillende factoren die is ingebouwd in ons algoritme.

  • Hoe sneller je bij ons aanmeld hoe beter het is voor je ranking
  • Beoordeling van klanten
  • Gemiddelde orderbedrag
  • Hoe relevant en aantrekkelijk je content is zoals foto en omschrijving van je home kitchen / restaurant
  • Klikgedrag van consumenten op jouw home kitchen / restaurant pagina

Eten bezorgen met een Thermosrugzak/tas is verplicht. Deze hoeft niet van HomeTaste te zijn maar wij adviseren wel één van ons te gebruiken. Als aangesloten klant kan je voordelig voor €60 een lichtgewicht HomeTaste thermosrugzak/tas (2 in 1) aanschaffen. Mail ons of kom hiervoor langs op het adres Meent 40 in Rotterdam (Restaurant Deli Tasty).

Dit gaat op dezelfde manier hoe je een normale printer via usb/wifi installeert op de laptop of computer. Het printen gaat ook op de normale manier zoals je gewend bent tijdens het afdrukken van een Word document. Kom je er niet uit dan helpt één van onze accountmanagers je hiermee.

Zorg dat je een werkende wifi/usb printer hebt die verbonden is met je laptop/pc om de factuur te kunnen uitprinten voor de klant. Ben je niet in het bezit van een printer? Schaf dan hier je bonprinter aan https://www.epson.nl/nl_NL/producten/retail/pos-printers/c/rsd

Klanten kunnen aanspraak maken op een terugbetaling als er een probleem was met hun bestelling, bijvoorbeeld vanwege ontbrekende items, koude gerechten, beschadigde items, zeer late bezorging, enz.

Wanneer er een terugbetaling wordt verleend, dekt het restaurant de kosten door de desbetreffende order in het overzicht te annuleren. Het geld wordt dan automatisch binnen 10 dagen teruggeboekt naar de klant.

I.v.m. drukte verwerken we momenteel aanmeldingen in Rotterdam.